Reklama2020-04-10
8

T-Mobile z pierwszą zdalnie przygotowaną kampanią. „Jesteśmy dla Ciebie”

Pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” ruszyła nowa kampania reklamowa T-Mobile Polska, poświęcona aktualnej sytuacji milionów Polaków na kwarantannie domowej. To pierwsza kampania reklamowa operatora przygotowana w trybie zdalnym przez departament zarządzania marką T-Mobile oraz zespół agencji DDB Warszawa. W działania zaangażowane są także Mindshare, VMLY&R, Papaya Films, Xantus i Juice.

Bohaterami spotu T-Mobile Polska są - jak podano w komunikacie - "prawdziwe rodziny, które samodzielnie nagrały sceny ze swoim udziałem za pomocą smartfonów". Wszystkie zdjęcia powstały bez udziału ekipy filmowej i bez wychodzenia z domu.

Również kompozytor muzyki oraz lektor nagrali materiały w swoich domach. Całość została zdalnie skoordynowana na żywo przez reżysera spotu oraz zespół domu produkcyjnego.

Kampania od briefu do ukazania się jej w mediach powstała w tydzień.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/zostanwdomu-t-mobile-polska-plus-play-jak-to-dziala-koronawirus ##

T-Mobile „Jesteśmy dla Ciebie”

Działania pod hasłem „Jesteśmy dla Ciebie” będzie można zobaczyć od najbliższej soboty, 28 marca w telewizji, internecie, social mediach oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Akcję przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile oraz zespół agencji  DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie poprowadzi agencja VMLY&R, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Spot wyreżyserował Tomasz Knittel. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Papaya Films, za postprodukcję odpowiada studio Xantus, a za dźwięk – studio Juice.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/t-mobile-polska-cezary-albrecht-za-wlodzimierza-nowaka-w-zarzadzie-joanna-nawrot-szefowa-pionu-prawnego ##

W ub.r. T-Mobile Polska zanotował spadek przychodów o 1,8 proc. do 6,385 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL. o 0,9 proc. do 1,645 mld zł. Na koniec roku telekom miał 10,954 mln użytkowników, o 167 tys. więcej niż rok wcześniej.

AKTUALIZACJA: 10.04.2020

DDB i Papaya opowiadają o kulisach powstania kampanii dla T-Mobile.

Najnowsza kampania T-Mobile powstała w wyjątkowych okolicznościach. W wyniku rządowych regulacji oraz troski o zdrowie twórców cały spot został zrealizowany całkowicie zdalnie. Nikt z twórców ani aktorów nie wyszedł z domu. Cały proces od briefu do gotowego filmu zajął dosłownie kilka dni. Krótki film zdradza szczegóły powstania projektu.

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas