Reklama2019-09-10
1

T-Mobile reklamuje ofertę MagentaBiznes (wideo)

Ruszyła kolejna odsłona kampanii reklamowej T-Mobile "Bez nonsensów". Operator promuje ofertę MagentaBiznes oraz smartfon Samsung Galaxy S10e w specjalnej cenie. Za przygotowanie działań odpowiadają departament zarządzania marką T-Mobile, DDB Warszawa, VMLY&R, ARC Worldwide, Tank Group oraz Mindshare Polska.

Najnowsza odsłona kampanii T-Mobile oparta jest na platformie komunikacyjnej „Bez nonsensów”, wprowadzonej przez operatora w kwietniu tego roku.

W nowym spocie, przez analogię do sunącego wolno ulicami miasta samolotu operator pokazuje absurd zwalniającego firmowego internetu, utrudniającego prowadzenie biznesu. W kampanii występuje Agnieszka Gryko, właścicielka piekarni „Z Domu Specjały”.

MagentaBiznes w T-Mobile

Kampania promująca oferty biznesowe T Mobile podkreśla jedną z ich najważniejszych zalet: niezwalniający Internet dostępny w taryfach MagentaBiznes M, L oraz VIP. Korzystający z nich przedsiębiorcy mogą wykorzystywać dostęp do sieci w działalności biznesowej, ponieważ nie są ograniczeni wielkością pakietu internetowego, po wyczerpaniu którego prędkość transmisji danych spada.

W planach MagentaBiznes M i L nie ma ukrytych pakietów danych, a w wariancie VIP pobieranie danych z internetu możliwe jest z maksymalną dostępną prędkością bez względu na ilość pobranych informacji. Dodatkowo, w ramach oferty można kupić Samsung Galaxy S10e w za złotówkę na start i ratą miesięczną 55 zł netto.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, radio i internecie, a także w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Działania reklamowe w internecie przygotowała agencja VMLY&R. Spot wyprodukowało studio Tank Group. Materiały BTL opracowała agencja ARC Worldwide Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Na koniec czerwca br. T-Mobile Polska miał 10,87 mln klientów, o 260 tys. więcej niż rok wcześniej. W minionym kwartale telekom zanotował spadek wpływów sprzedażowych o 0,1 proc. do 1,565 mld zł oraz wzrost zysku EBITDA AL o 0,9 proc. do 427 mln zł.

Autor:jd

Więcej informacji:MagentaBiznes, T-Mobile

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas