Reklama2022-11-10
2

T-Mobile reklamuje już ofertę świąteczną

T-Mobile Polska wystartował z ofertą świąteczną, w ramach której przygotował oferty i prezenty dla rodzin i domu. Promocje wspiera kampania reklamowa, przygotowana przez Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, VMLY&R i ARC.

W świątecznych zestawach T-Mobile znajdują się smartfon i drugie urządzenie w prezencie, które otrzymają klienci, decydując y się na nielimitowane taryfy na urządzenie mobilne.

Do wyboru klienci T-Mobile mają taryfę „L Nielimitowana” z jedynym na rynku internetem bez ograniczeń – bez limitu danych i prędkości przez cały czas trwania umowy lub taryfę „M Nielimitowana” z internetem bez limitu danych z prędkością do 30 Mb/s. Użytkownicy otrzymują także na 6 miesięcy usługę „Rozrywka bez Ograniczeń” w prezencie, wraz z HBO MAX, Eleven Sport, Legimi, Tidal, Da Vinci Kids. W ramach tej usługi klient może wymieniać dostępny serwis co 30 dni.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/kanaly-canal-jak-ogladac-magenta-dom-telewizja-t-mobile-polska-cena-jak-pobrac-canal-premium-canal-1-canal-film-canal-dokument-canal-seriale-canal-family-canal-sport-canal-sport2-canal-sport3-canal-sport4 ##

W ofercie "smartfon i gadżet" można znaleźć takie zestawy:  smartfon realme 9 Pro 5G ze smartwatchem realme Watch 3 w prezencie, smartfon Xiaomi Redmi Note 11 Pro 5G ze smartwatchem Redmi Watch 2 Lite, smartfon OPPO Reno 7 ze słuchawkami Enco Buds2.

Dla tych, którzy zdecydują się na abonament komórkowy w taryfach XS z 5GB i S z 20 GB Internetu, T-Mobile przygotował zaś podarunek – dostęp do usługi „Rozrywka bez Ograniczeń” na 3 miesiące w prezencie.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/t-mobile-telewizory-magenta-dom-jaka-cena-jak-kupic ##

T-Mobile reklamuje się na święta

Ofercie świątecznej towarzyszy kampania reklamowa  prowadzona w telewizji, radio, na nośnikach OOH, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży operatora.

Kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką i Customer Experience wraz z agencją DDB Warszawa. Za działania w internecie odpowiada VMLY&R. Materiały BTL opracowało ARC (Grupa Publicis). Zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Mindshare.

Autor:jd

Więcej informacji:T-Mobile, reklama świąteczna

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas