Emitowany na antenie Dwójki teleturniej „Tak to leciało!” ogląda w obecnym sezonie średnio 2,1 mln widzów. W efekcie w czasie jego nadawania stacja zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl wynika, że „Tak to leciało!” po pięciu pierwszych odcinkach ósmej serii cieszy się średnią oglądalnością na poziomie 2,08 mln widzów. Udział programu, emitowanego w niedziele o 19.05, wśród wszystkich widzów wynosi 14,88 proc., a w grupie komercyjnej - 14,31 proc.
Dla porównania, rok wcześniej teleturniej po pięciu wydaniach szóstej edycji oglądało 2,39 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 16,66 i 17,81 proc.
W paśmie emisji programu Dwójka zajmuje trzecie miejsce wśród najpopularniejszych kanałów zarówno w grupie wszystkich widzów jak w i w 16-49. Pierwszy jest TVN z pasmem informacyjnym („Fakty”, „Sport”, „Pogoda” i „Uwaga!”) i udziałem 22,54 proc. (dane dla 4+). Na drugim miejscu znajduje się Jedynka, gdzie w tym czasie można obejrzeć „Wieczorynkę” oraz „Wiadomości” oraz „Sport” (17,05 proc.). Czwartą lokatę zajmuje Polsat także emitujący informacje („Wydarzenia”, „Sport” i „Pogoda”) oraz program publicystyczny „Państwo w państwie” (14,45 proc.).
Dane telemetryczne wskazują, że największą popularnością „Tak to leciało!” cieszy się wśród kobiet, osób powyżej 45. roku życia, mieszkańców wsi i ludzi z wykształceniem podstawowym.
Widownia „Tak to leciało!” odcinek po odcinku
Oglądalność programu na tle konkurencji
Profil widowni „Tak to leciało!”