Reklama2020-05-07
2

"Tak wspieramy naszych" w kampanii piwa Specjal

Ruszyła kampania reklamowa piwa Specjal (Grupa Żywiec). Działania pd hasłem "Tak wspieramy naszych" przygotowały Just, VMLY&R, Wilk Studio, Starcom, Roots.

Specjal, piwo z Browaru w Elblągu, od wiosny tego roku dostępne jest w nowych opakowaniach. Nowa butelka zwrotna oraz odświeżona etykieta podkreślają regionalny charakter piwa. Na opakowaniach wciąż dominują czerń i złoto, kolory charakterystyczne dla marki.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/bosman-nowe-opakowania-piwo-podkresla-szczecinskie-pochodzenie-dragon-rouge ##

- Odświeżone opakowania jeszcze lepiej oddają tą silną więź marki z miejscem jej pochodzenia - mówi Barbara Rychel, zarządzająca marką Specjal.

Wprowadzeniu nowych opakowań towarzyszy spot video pod hasłem „Wspieramy nasz region”, który można obejrzeć m.in. na platformach VOD oraz telewizji internetowej. Zaplanowano także aktywności w digitalu i w social mediach.

Za nową szatę graficzną odpowiada Wilk Studio. Działania ATL i BTL dla marki Specjal prowadzi agencja Just, a komunikacją digital i w social mediach zajmuje się agencja VMLY&R. Działania PR realizuje agencja Roots. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas