Serwis do zamawiania jedzenia online Takeaway.com (do którego należy polskie Pyszne.pl) został oficjalnym sponsorem piłkarskich mistrzostw UEFA EURO 2020. Platforma ma status Oficjalnego Partnerskiego Serwisu do Zamawiania Jedzenia podczas turnieju.
W ramach podpisanej umowy Takeaway.com ma ogólnoeuropejskie prawa do sponsorowania transmisji, a także promocji swojej marki na stadionach. Dodatkowo w pakiecie znalazły się tysiące biletów dla klientów serwisu oraz możliwość wystawienia dziecięcej eskorty zawodników.
- Nasze marki już należą do jednych z najbardziej rozpoznawalnych na swoich lokalnych rynkach. Sponsoring UEFA EURO 2020 zwiększy nasz zasięg i dodatkowo umocni pozycję Takeaway.com jako wiodącej europejskiej marki. Jest to wyjątkowa okazja dotarcia do całej populacji w czasie, gdy fani piłki nożnej cieszą się swoim ulubionym jedzeniem - mówi Jitse Groen, CEO Takeaway.com.
Takeaway.com obsługuje 16,7 mln konsumentów w 11 krajach. W skład grupy wchodzą takie marki jak: polskie Pyszne.pl, niemieckie Lieferando, czy holenderskie Thuisbezorgd.nl. Serwis prowadzi działalność w wielu krajach, których zawodnicy będą rywalizować na UEFA EURO 2020, a także jest obecny w niektórych miastach-gospodarzach, między innymi w Amsterdamie, Bukareszcie i Monachium.