Biznes 2015-01-07
2

„Takie prawo, że można” - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)

UOKiK rozpoczął kampanię informującą o wprowadzonych pod koniec ub.r. nowych prawach konsumenta związanych m.in. z zakupami tradycyjnymi i internetowymi. Akcja jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie i na outdoorze.

Kampania Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów informuje, że na mocy wprowadzonej pod koniec grudnia ub.r. ustawy o prawach konsumenta można m.in. w ciągu 14 dni bez powodu odstąpić od umowy kupna towaru w internecie, a przy zakupie produktu z ukrytą wadą możliwych jest kilka wariantów reklamacji: naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

Akcja - prowadzona pod hasłem „Takie prawo, że można” - obejmuje spoty w telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks Ceenea, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo), radiu (Dwójka, Trójka, Czwórka oraz Polskie Radio 24, Rock Radio, TOK FM, Złote Przeboje, regionalne rozgłośnie Polskiego Radia: Białystok, Gdańsk, Kielce, Koszalin, Lublin, Olsztyn; Akademickie rozgłośnie regionalne: Radio Kampus w Warszawie, Radio Afera w Poznaniu, Radio Centrum w Lublinie, Radio Centrum w Rzeszowie, Radio Akadera w Białymstoku, Radio Luz we Wrocławiu i Radio Index w Zielonej Górze), internecie (eGospodarka.pl, Onet.pl, Wirtualna Polska, Wprost.pl) oraz na ekranach LCD w punktach prasowych, bankomatach i komunikacji miejskiej w całym kraju.

Ponadto uruchomiono serwis Prawakonsumenta.uokik.gov.pl zawierający broszury, ulotki, schematy reklamacyjne i wzory formularzy, a plakaty rozwieszono w placówkach Poczty Polskiej.

Kreacją i produkcją spotów zajęła się agncja S4, która wygrała w październiku ub.t. konkurs dotyczący tego zlecenia (więcej o tym).

Autor: tw

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas