Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„Takie prawo, że można” - UOKiK informuje o nowych prawach konsumentów (wideo)
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (2)
WASZE KOMENTARZE
Co tam za ludzie pracują? O czym oni myślą? Kto za te wygłupy urzędnicze zapłaci?
To jakaś paranoja. Niedługo nie będzie gdzie kupować. Zostanie tylko kilku gigantów, którzy z braku konkurencji, ceny wywindują by pokryć koszty tych fanaberii.
Po pierwsze, trochę późno informują, skoro prawo obowiązuje już od 3 tygodni - powinni to zrobić przed jego wejściem w życie, bez sensu. Po drugie, nowa ustawa to jakaś porażka dla sklepów. Właśnie przeczytałem na tym blogu http://prokonsumencki.pl/blog/zwrot-towaru-zakupionego-przez-internet-przez-konsumenta-nowa-ustawa-konsumencka/, że jeżeli sprzedawca nie poinformuje nas o prawie do zwrotu towaru kupionego na odległość w ciągu 14 dni, to termin na zwrot wydłuża się do roku... Przecież to jakiś żart?