Reklama2017-12-28
0

Tarczyński kończy współpracę z MullenLowe Mediahub, trzy domy mediowe w finale przetargu

Produkująca wędliny firma Tarczyński planuje wybór domu mediowego. Ostatnio firma w zakresie planowania i zakupu mediów pracowała z MullenLowe Mediahub.

Przetarg na obsługę mediową rozpoczął się kilka tygodni temu od zaproszenia do udziału w nim wybranych agencji. Z nieoficjalnych informacji wynika, że w finale postępowania znalazły się trzy domy mediowe: Havas Media, Mindshare i Value Media. Firma nie podaje terminu rozstrzygnięcia przetargu.

Ostatnio obsługą mediową Tarczyńskiego zajmował się dom mediowy MullenLowe Mediahub.

Jedną z ostatnich szerszych kampanii Tarczyński realizował na początku br. Działania realizowano pod hasłem „Zdaniem wielu najlepsze kabanosy na świecie”.

Autor:bg

Więcej informacji:Tarczyński, MullenLowe Mediahub

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas