Reklama2010-09-13
0

Targetowanie po profilach w cenniku Maxmodels.pl

Interia.pl wyodrębniła cennik reklamowy dla serwisu Maxmodels.pl. Oferta obejmuje m.in. targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników.

Interia.pl przygotowała osobny cennik dla serwisu modelingowego Maxmodels.pl w ramach swojej strategii wprowadzania indywidualnych ofert reklamowych dla wortali tematycznych. W ten sposób poszczególne witryny mają zapewniać reklamodawcom wyjątkowe opcje premium.

Wprowadzony właśnie cennik Maxmodels.pl obejmuje m.in. rozwiązanie pozwalające na targetowanie kampanii po profilach zarejestrowanych użytkowników. Dzięki temu reklamodawcy mogą dotrzeć ze swoimi przekazami do określonych grupy odbiorców, w tym poszczególnych grup zawodowych z branży mody.

Autor:tw

Więcej informacji:targetowanie, Maxmodels.pl, Interia.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas