Reklama2019-04-01
0

Tauron reklamuje serwis internetowy dla klientów

Tauron wystartował właśnie z kampanią informacyjno-marketingową, która podkreśla zalety oferty i serwisu internetowego Mój Tauron.

Kampania reklamowa dostawcy energii Tauron obejmuje radio, prasę oraz internet. Dodatkowo koncern przygotował katalog, który otrzymają klienci z południowej Polski.

Firma zwraca uwagę na to, że oferty zamawiane za pośrednictwem serwisu internetowego Mój Tauron wiążą się z dodatkowymi bonusami.

- Istotną częścią naszych działań proklienckich jest budowanie relacji z klientami z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów sprzedaży i obsługi. Dlatego też w ubiegłym roku udostępniliśmy naszym klientom nowoczesny serwis Mój Tauron, dostępny także w formie aplikacji mobilnej, który zawiera szereg wygodnych funkcjonalności obsługowych, a w najnowszej kampanii marketingowej stawiamy na jego aktywną promocję poprzez premiowanie zakupów online dodatkowymi bonusami - podkreśla Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu Tauron Polska Energia ds. klienta i wsparcia korporacyjnego.

Autor:jd

Więcej informacji:Mój Tauron, Tauron

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas