Reklama2015-02-02
0

Tauron sponsorem tytularnym Kraków Areny

Po blisko półrocznych poszukiwaniach nowa hala sportowo-widowiskowa w Krakowie ma sponsora tytularnego. Została nim spółka Tauron Polska Energia.

Agencja Rozwoju Miasta Kraków, która zarządza obiektem, ogłosiła konkurs na jego sponsora tytularnego w sierpniu ub.r. Ogłoszenia zamieszczono m.in. na stronie internetowej ARM.kraków.pl i na Krakowarena.pl oraz w formie baneru reklamowego z hasłem „Młoda, atrakcyjna pozna solidnego i bogatego sponsora, na lata”, który zwrócił uwagę ogólnopolskich mediów. Agencję Rozwoju Miasta krytykowano, że ogłoszenie wygląda jak plakat agencji towarzyskiej.

W ub. tygodniu ARM Kraków podpisała z firmą Tauron Polska Energia umowę dotyczącą nabycia praw do nazwy krakowskiej Areny oraz towarzyszących praw sponsoringowych. Hala od 1 lutego br. nosi nazwę Tauron Arena Kraków. Strony nie podały kwoty tego kontraktu. Z nieoficjalnych informacji wynika, że firma będzie płacić ARM za tytuł sponsora tytularnego krakowskiej hali 2 mln zł netto rocznie.

Na mocy zawartej umowy Tauron ma prawo do ekspozycji swojego logo wewnątrz i na zewnątrz hali oraz w jej otoczeniu, może też korzystać z infrastruktury obiektu. Dodatkowo w trakcie obowiązywania kontraktu może organizować w hali własne imprezy. Logo firmy pojawi się też na stronie internetowej hali, w materiałach informacyjnych i promocyjnych, a także we wszystkich materiałach poświęconych obiektowi w mediach. Tauron będzie mógł również wykorzystywać wizerunek stadionu w swoich kampaniach. W najbliższych tygodniach na terenie Krakowa i w hali pojawi się m.in. nowe oznakowanie związane z systemem identyfikacji wizualnej sponsora.

Umowę podpisano na trzy lata, z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas