Reklama2017-01-20
0

TBM Snack przedłuża współpracę z agencją Schulz Brand Friendly

Firma TBM Snack, właściciel takich marek przekąsek, jak Tygryski, Łapsy, Non Stop i Crunlight, zdecydowała się przedłużyć dotychczasową umowę z agencją reklamową Schulz Brand Friendly na kompleksową obsługę marketingową.

Od 2014 roku Schulz obsługuje w zakresie kreatywno-strategicznym wszystkie marki należące do TBM: Tygryski, Łapsy, Non Stop, Crunlihgt. - O przedłużeniu umowy zdecydowały sprawna współpraca na linii klient-agencja, kreatywność w podejściu do tematu każdej z naszych marek, wychodzenie poza utarte schematy i wykorzystywanie swoich pomysłów wielokanałowo - uzasadnia Radosław Miśkiewicz, dyrektor marketingu TBM.

W 2016 roku, oprócz stałej obsługi marketingowej, dla marki Tygryski agencja przygotowała kampanię telewizyjną, szereg konkursów i eventów sprzedażowych, ogólnopolską loterię dla konsumentów czy aplikację mobilną dla najmłodszych i ich mam.

Dla marki Non Stop przygotowana została natomiast między innymi kampania crossmediowa w Eska TV, radio Eska i Eska.pl czy promujący produkt sampling w sieci kin Helios.- Działania reklamowe planowane przez Schulz przekładają się na wyniki. Wzrosła świadomość marek TBM, a także parametry wizerunkowe, zanotowaliśmy również wzrost sprzedaży naszych produktów - dodaje Radosław Miśkiewicz.

Firmy nie podają, na jak długo zawarto nową umowę.

Autor:bg

Więcej informacji:TBM Snack, Schulz Brand Friendly

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas