Spektakle „Teatru Telewizji” od września br. nadawane są w Jedynce godzinę wcześniej niż rok temu. Ich oglądalność jest jednak taka sama jak jesienią ub.r., a udział w rynku nawet zmalał.
Z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że emitowany w poniedziałki o 20.30 „Teatr Telewizji” oglądało we wrześniu i pierwszym tygodniu października średnio 1,05 mln widzów przy udziale na poziomie 6,98 proc. (wszyscy widzowie) i 5,96 proc. (grupa 16-49 lat).
W porównaniu do ubiegłego roku jest to wynik podobny. Wtedy przedstawienia, pokazywane o 21.30,śledziło bowiem 1,07 mln widzów, jednak udział w rynku stacji był większy - wynosił odpowiednio 8,69 i 7,79 proc.
Liderem pasma, w którym emitowany jest „Teatr Telewizji”, jest Dwójka i „M jak miłość” (wraz z kulisami) wraz z programem „Tomasz Lis na żywo” – stacja ta gromadzi 37,51 proc. widzów. Drugie miejsce zajmuje Polsat i pasmo filmowe „Mega hit” (16,83 proc.) Trzeci jest TVN (13,9 proc.), gdzie w tym czasie lecą takie pozycje jak „Na Wspólnej”, „W-11 - Wydział Śledczy” i „Milion w minutę”.
Dane telemetryczne wskazują, że spektakle najchętniej oglądają kobiety, osoby w wieku powyżej 60 lat, emeryci i posiadacze wykształcenia wyższego.
Na ten sezon TVP 1 zapowiada emisję spektakli realizowanych na żywo. 24 października br. w ten sposób zostanie pokazana "Boska" warszawskiego Teatru Polonia (więcej na ten temat).
Widownia odcinek po odcinku
Oglądalność na tle konkurencji
Profil widowni