Telewizja2020-01-16
9

Teatr Telewizji w TVP1 śledzi 420 tys. widzów. „Igraszki z diabłem” z rekordem oglądalności

„Igraszki z diabłem”; fot. TVP„Igraszki z diabłem”; fot. TVP

Trzynaście pierwszych spektakli Teatru Telewizji w sezonie 2019/2020 oglądało średnio 420 tys. widzów. W analizowanym okresie hitem był spektakl „Igraszki z diabłem”, który zgromadził 703 tys. oglądających.

Teatr Telewizji na antenie TVP1 oglądać można w poniedziałki o godz. 21.00, począwszy od 30 września ub.r. Średnia widownia 13 pierwszych spektakli wyniosła 420 tys. osób, co przełożyło się na 3,04 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,76 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył spektakl „Igraszki z diabłem”, pokazany 13 stycznia br. Zgromadził przed telewizorami 703 tys. oglądających (w peaku było to 972 tys., a 1-minutowy zasięg wyniósł 2,49 mln). Jednocześnie były to najwyższe wyniki oglądalności pojedynczego spektaklu Teatru Telewizji od niemal 2 lat.

- Cudowne jest to, że po 40 latach widz dostaje wersję tego samego spektaklu, a jednak w zupełnie nowej odsłonie. Do porównań podchodzę optymistycznie i z dystansem. Spektakl ten w połączeniu z nowymi technologiami dał nam wiele szerokich możliwości, a do tego znakomite kreacje aktorskie, które udało nam się stworzyć sprawiły, że powstało dzieło, które zainteresowało tak wielu widzów .Ogromne podziękowania i słowa uznania kieruję do całego zespołu twórców i realizatorów, bo to nasz wspólny sukces - komentuje Artur Więcek „Baron”, reżyser spektaklu.

Jedynka w paśmie nadawania Teatru Telewizji zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy m.in. hitowy serial „M jak miłość”, osiąga 23,78 proc. udziału. Drugi jest TVN (9,47 proc.), a trzeci - Polsat (filmy fabularne; 8,78 proc.). Należy pamiętać, że Tatr Telewizji to misyjna audycja skierowana do bardziej wymagającego widza.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Teatr Telewizji, TVP1

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas