Prasa2011-08-09
2

Tele Pakiet - wspólny pakiet reklamowy „Tele Magazynu” i „Kropki TV”

Polskapresse, wydawca dodatku telewizyjnego „Tele Magazyn” i Concept Publishing Polska, wydawca tygodnika telewizyjnego „Kropka TV,  uruchomili reklamowy pakiet telewizyjny Tele Pakiet, gwarantujący dotarcie do czytelników obu tytułów.

„Tele Magazyn” ukazuje się w piątki z ośmioma dziennikami regionalnymi pod marką Polska”, zaś „Kropka TV” jest jedynym magazynem telewizyjno-poradnikowym sprzedawanym w sklepach sieci Biedronka w całej Polsce (wydawana jest na zlecenie tej sieci).

Łączny nakład dwóch tytułów telewizyjnych to 1,2 mln egz., w tym nakład “Tele Magazynu” - kontrolowanego przez ZKDP -  to 800 tys. egz.

Sprzedaż TelePakietu prowadzą: Biuro Reklamy Polskapresse w Warszawie oraz Biuro Reklamy Concept Publishing Polska.

Autor:pp

Więcej informacji:Tele Pakiet, Tele Magazyn, Kropka TV

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas