Prasa2016-08-27
0

„Tele Świat” liderem dwutygodników. Tracą „Brawo”, „Show” i „Pani Domu” (top 24)

W maju 2016 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników zajął „Tele Świat”. Wysokie - czwarte - miejsce zajął „Świat Seriali”. Top 24 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w maju 2016 roku wyniosła 311 202 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2015 roku była ona niższa o 3,97 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła „Przyjaciółka”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 16,04 proc. do poziomu 200 616 egz.

Podium zamyka „TV14” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem zmalała o 1,12 proc. do 185 710 egz. W maju ub.r. tytuł ten był piąty.

Czwarte miejsce zajął wydawany przez Bauera dwutygodnik „Świat Seriali”, który awansował z pozycji siódmej. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 168 971 egz., po jednak spadku o 2,38 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz dwutygodniki people. Dwa miejsca przypadły tytułom poradnikowym, a po jednym - magazynowi o serialach oraz pismu z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodnik, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas