Prasa2014-07-28
0

„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników, pisma telewizyjne w czołówce (top 27)

W kwietniu 2014 roku wśród wszystkich dwutygodników pozycję lidera zajął „Tele Świat”. Czołówkę zestawienia zdominowały magazyny telewizyjne. Top 27 dwutygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2014 roku wyniosła 381 694 egz. W porównaniu do kwietnia 2013 roku była ona niższa o 0,35 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęła poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której wynik sprzedażowy w badanym okresie zmniejszył się o 14,77 proc. do poziomu 302 133 egz.

Podium zamyka magazyn people „Party. Życie Gwiazd” (Edipresse Polska), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie spadła o 18,85 proc. do 272 412 egz.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazły się jeszcze: dwa pisma poradnikowe, dwa tytuły people, pismo o serialach oraz tytuł z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas