Prasa2016-01-13
2

„Tele Świat” na czele sprzedaży dwutygodników telewizyjnych. „Super TV” najbardziej w dół

W październiku ub.r. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej stracił „Super TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w październiku 2015 roku wyniosła 321 963 egz. Była ona o 1,03 proc. mniejsza niż w analogicznym miesiącu 2014 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 177 504 egz., po spadku o 0,74 proc. Na podium uplasował się jeszcze „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 731 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 5,91 proc.

Czwarte miejsce należało do „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w październiku ub.r. wynoszącym 122 137 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 12,79 proc. - najbardziej w zestawieniu.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w październiku 2015 roku na poziomie 45 433 egz. Magazyn ten zanotował stratę, wynoszącą 7,14 proc.

Zobacz tabelę


W październiku 2015 roku w porównaniu do września 2015 roku również wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej w tym ujęciu stracił magazyn „TV 14” - było to 4,10 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas