Prasa 2015-11-30
0

„Tele Świat” wyprzedził sprzedażowo „Przyjaciółkę” i „Party (top 23 dwutygodników)

W sierpniu 2015 roku na pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich dwutygodników awansował „Tele Świat”, który wyprzedził „Przyjaciółkę” i „Party”. Top 23 dwutygodniki w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego dwutygodnika „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu 2015 roku wyniosła 318 308 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2014 roku była ona niższa o 0,40 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W sierpniu 2014 roku magazyn ten był jednak trzeci.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajęło „Party”  (Edipresse Polska). Wynik sprzedażowy tego tytułu w badanym okresie zmniejszył się o 27,33 proc. do poziomu 255 033 egz.

Podium zamyka poradnikowa „Przyjaciółka” (Edipresse Polska), której średnia sprzedaż ogółem zmalała o 31,39 proc. do 245 058 egz. Tytuł ten przed rokiem był liderem.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia po trzy pozycje zajęły magazyny z programem telewizyjnym oraz pisma poradnikowe. Dwie pozycje należały do tytułów people, zaś po jednym miejscu przypadło pismu o serialach i dwutygodnikowi z segmentu real life stores.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor: Michał Kurdupski

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas