W maju 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w maju br. wyniosła 859 078 egz. i w porównaniu do maja 2013 roku była niższa o 6,54 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 1,38 proc. do poziomu 569 871 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W maju br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 5,71 proc. do poziomu 360 064 egz.
Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 311 512 egz., po wzroście o 6 proc.
Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w zestawieniu - o 8,67 proc. do 298 893 egz. W kwietniu ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.
Z kolei największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu zanotował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer), który w zestawieniu zajął miejsce dziewiąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 11,78 proc. i uplasował się na poziomie 188 769 egz.
Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.