Prasa2011-05-02
6

“Tele Tydzień” liderem, “Teleprogramy” ostatnie

W lutym br. spadła sprzedaż wszystkich tygodników z programem telewizyjnym. Liderem pozostał “Tele Tydzień”, a największy spadek zanotowały ostatnie w zestawieniu “Teleprogramy”.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem “Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym br. wyniosło 1 071 339 egz., czyli o 6,9 proc. mniej niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 457 527 egz. (spadek o 9 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) ze średnim rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 228 481 egz., notując spadek o 22,1 proc.

Najwięcej stracił ostatni w rankingu tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), którego wynik sprzedażowy w lutym br. zmalał względem lutego 2010 roku o 22,1 proc. do 37 504 egz.

Łącznie średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodników telewizyjnych w lutym 2011 roku było o 8,3 proc. niższe niż rok wcześniej.

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas