W kwietniu 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników w Polsce był „Tele Tydzień”. Czołówkę zestawienia zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 61 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.
Średnia sprzedaż ogółem telewizyjnego „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu br. wyniosła 942 746 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku była niższa o 0,70 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się w skali roku o 4,31 proc. do poziomu 576 546 egz.
Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W kwietniu br. średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmalała o 5,43 proc. do poziomu 371 913 egz.
Tuż za podium uplasował się tygodnik „Twoje Imperium” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był piąty. Jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 298 331 egz., po wzroście o 0,01 proc.
Oczko niżej znalazł się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), który zanotował największy spadek w zestawieniu - o 9,34 proc. do 297 740 egz. W kwietniu ub.r. pismo to zajmowało miejsce czwarte.
Z kolei największy wzrost średniej sprzedaży ogółem w pierwszej dziesiątce rankingu zanotował „Kurier TV” (Tygodnik Powszechny), który w zestawieniu awansował z miejsca dziesiątego na dziewiąte. Jego wynik zwiększył się bowiem o 9,86 proc. i uplasował się na poziomie 192 112 egz.
Ogółem w top 10 aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy miejsca należały do magazynów telewizyjnych. Ponadto w pierwszej dziesiątce rankingu znalazł się tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.