Prasa 2013-06-10
0

„Tele Tydzień” liderem tygodników w Polsce (top 68)

W marcu 2013 roku w rankingu średniej sprzedaży ogółem wśród wszystkich tygodników liderem był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow oraz telewizyjne. Top 68 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w marcu 2013 roku wyniosła 1 033 012 egz. i w porównaniu do marca 2012 roku była wyższa o 2,21 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 1,89 proc. do poziomu 625 938 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W marcu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 1,96 proc. do poziomu 413 165 egz.

Tuż za podium uplasował się najpopularniejszy tygodnik opinii - „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 334 318 egz. po spadku o 5,53 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia cztery pozycje zajęły tygodniki z segmentu yellow oraz tytuły z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Autor: mk

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas