Prasa2013-04-30
0

„Tele Tydzień” liderem wśród tygodników telewizyjnych, „Super TV” z największym spadkiem

W lutym 2013 roku wszystkie tygodniki Wydawnictwa Bauer z programem telewizyjnym zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem. Zyskały za to pisma innych wydawców. Liderem zestawienia pozostaje „Tele Tydzień”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2013 roku uplasowała się na poziomie 980 895 egz., co oznacza spadek względem lutego 2012 roku o 4,99 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,91 proc. i ustabilizowała się na poziomie 404 477 egz.

Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż ogółem jednak spadła o 4,07 proc. do 186 432 egz.

Natomiast na czwartą pozycję spadł, także wydawany przez Wydawnictwa Bauer, „Tele Max”. Średni sprzedażowy wynik tego pisma wyniósł 183 745 egz., po spadku o 8,26 proc.

Oczko niżej uplasował się „Super TV” (także Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego magazynu spadła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,69 proc. do poziomu 162 312 egz.

Wzrostami średniej sprzedaży ogółem pochwalić się mogły tygodniki innych wydawnictw: „Program TV” wydawany przez Press-Media (wzrost o 3,10 proc. do poziomu 121 634 egz.) oraz „Teleprogramy” (Teleprogramy; o 1,36 proc. do 38 285 egz.).

Zobacz tabelę


W lutym 2013 roku w porównaniu do stycznia 2013 roku największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem (o 12,92 proc.) pochwalić się mógł „Kurier TV”. Z kolei najwięcej straciły tutaj „Teleprogramy” - było to 13,00 proc.

Zobacz tabelę

 

Tygodnik „Kropka TV” (P&P) nie został zgłoszony do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas