Prasa2016-05-28
2

„Tele Tydzień” na czele tygodników telewizyjnych w I kwartale. „Program TV” o 16 proc. w dół

W I kwartale 2016 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych był „Tele Tydzień”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Program TV”.

Średnia sprzedaż ogółem „Tele Tygodnia” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale br. uplasowała się na poziomie 797 708 egz., co oznacza spadek względem analogicznego miesiąca poprzedniego roku o 5,96 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą lokatę zajął inny tygodnik Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 8,37 proc. i ustabilizowała się na poziomie 328 781 egz.

Podium zamyka „Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik w I kwartale 2016 roku wyniósł 171 883 egz., po spadku o 8,97 proc. Warto dodać, że dotychczasowa redaktor naczelna „Kuriera TV” (oraz „Super TV” i „Tele Maxa”) Agnieszka Trojanowicz od kwietnia ub.r. została nową redaktor naczelną „Tele Tygodnia” i „Świat Seriali”.

Na ostatnim (czwartym) miejscu sklasyfikowany został magazyn „Program TV” (Oficyna Wydawnicza „Press - Media”). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 16 proc. i wyniosła 84 811 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.

Zobacz tabelę

W marcu br. liderem średniej sprzedaży ogółem wśród tygodników telewizyjnych również był „Tele Tydzień”, którego wynik względem marca ub.r. zmniejszył się o 6,34 proc. do poziomu 807 370 egz.

Drugie miejsce zajął magazyn „To & Owo” (329 409 egz.; w dół o 8,72 proc.), a trzecie - „Kurier TV” (172 616 egz., spadek o 9,03 proc.).

Najwięcej również i tutaj stracił, będący czwarty w zestawieniu, „Program TV”. Wynik tego tytułu zmalał bowiem o 13,80 proc. do 84 900 egz.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas