Prasa2013-06-28
2

„Tele Tydzień” najchętniej kupowanym tygodnikiem w Polsce (top 65)

W kwietniu 2013 roku liderem sprzedaży tygodników był „Tele Tydzień”. Czołówkę zdominowały pisma z segmentu yellow. Top 65 tygodników w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2013 roku wyniosła 949 356 egz. i w porównaniu do kwietnia 2012 roku była niższa o 8,98 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się najpopularniejszy tygodnik yellow „Życie na Gorąco” (Wydawnictwo Bauer), którego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zmniejszył się o 0,78 proc. do poziomu 602 492 egz.

Ostatnią pozycję na podium zajął inny telewizyjny magazyn także wydawany przez Bauera - „To & Owo”. W kwietniu 2013 roku średnia sprzedaż ogółem tego pisma zmniejszyła się o 6,47 proc. do poziomu 393 256 egz.

Tuż za podium uplasował się „Tygodnik Angora” (Westa-Druk Mirosław Kuliś), którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 328 405 egz. po spadku o 7,31 proc.

Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż pięć pozycji zajęły tygodniki z segmentu yellow. Trzy lokaty przypadły tytułom z programem telewizyjnym. Ponadto w top 10 znalazł się jeden tygodnik opinii oraz magazyn poradnikowy.

Zobacz tabelę

Autor:mk

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas