"Tele Tydzień" był w pierwszym kwartale bieżącego rokunajpopularniejszym tygodnikiem z programem telewizyjnym, sprzedającregularnie 1,27 mln egzemplarzy. Spory wzrost sprzedaży wporównaniu z początkowymi trzema miesiącami ubiegłego rokuzanotowało sporo tytułów z tego segmentu, natomiast czytelnikówstraciły najmniej popularne tv guide'y.
"Tele Tydzień" kupowało w pierwszym kwartale bieżącego rokuprzeciętnie 1,27 mln osób - wynika z najnowszych danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl. Czasopismo jest zdecydowanym liderem wśród tvguide'ów.
Jednak największy wzrost sprzedaży zanotowało "To & Owo",które od stycznia do marca bieżącego roku kupowało o 44 tys. osóbwięcej niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Zresztą czytelnikówzyskało sporo tytułów z segmentu tvguide'ów.
Zobacz tabelę