Polsat w zeszłym tygodniu awansował na pozycję lidera oglądalności w oby dwóch grupach wiekowych (4+ i 16-49).Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 21 maja do 27 maja br. został Polsat - jego udział wzrósł o 0,62 pkt. proc. z 15,08 proc. do 15,70 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła TVN, której udział w rynku spadł o 0,74 pkt. proc. do 15,63 proc. Na trzeciej pozycji znalazła się TVP1 (14,92 proc., wzrost o 0,45 pkt. proc.) a na czwartej TVP2 (12,37 proc., spadek o 0,11 pkt. proc.).
Zobacz tabelę
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycji lidera znalazł się Polsat, który zyskał 0,82 pkt. proc. do 17,61 proc. udziału. Za Polsatem znalazła się TVN z wynikiem na poziomie 16,46 proc. po spadku o aż 0,89 pkt. proc. Na podium uplasowała się jeszcze TVP1 (11,24 proc., wzrost o 0,62 pkt. proc.).TVP 2 uplasowała się na czwartym miejscu (10,30 proc., spadek o 0,32 pkt. proc.).
Największą popularnością w zeszłym tygodniu cieszył się tradycyjnie serial "M jak miłość". Wysoką oglądalnością także pochwalić się mogą niedzielne kabarety Sopotu TOP Trendy - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement.
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.05-27.05.2012 - grupa 4+(tabela)
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.05-27.05.2012 - grupa 16-49