Telewizja2023-09-12
3

TVP chce wydać ponad 4 mln zł na loterię. Ma dwie oferty

Telewizja Polska szykuje się do zorganizowania loterii audioteksowej, zamierza wydać na nią 4,18 mln zł. Do obsługi akcji zgłosiły się dwie firmy.

Firmy zainteresowane realizacją loterii dla Telewizji Polskiej musiały wpłacić po 50 tys. zł wadium, a w ofercie zadeklarować wysokość swojego wynagrodzenia, która nie może przekraczać 65 proc. łącznych obrotów w ramach loterii.

- Wysokość udziału Wykonawcy obejmuje ogół kosztów bezpośrednich i pośrednich w szczególności: wynagrodzenie należne operatorom GSM, wartość podatku od gier w wysokości 25 proc. od obrotu (na potrzeby niniejszego postępowania pod pojęciem obrotu zamawiający rozumie koszt jednego SMS-a, tj. 3,00 zł netto pomnożoną przez maksymalną szacowaną ilość przesłanych SMS-ów, tj. 1 745 000,00 sztuk) z serwisu SMS pomniejszonego o wynagrodzenie dla operatorów, koszt uzyskania zezwolenia na organizację loterii, oraz udział należny wykonawcy - opisano.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Zaproponowane ceny stanowią 96 proc. kryterium oceny ofert, natomiast 4 proc. to zadeklarowany czas usunięcia awarii. Loteria ma zostać zorganizowana w ciągu 12 miesięcy od ogłoszenia dotyczącego niej zamówienia.

Do obsługi akcji zgłosiły się dwie firmy: Mediaformats (zaproponowała 64,49 proc. udziału w obrocie loterii) i Digital Virgo Polska (64,45 proc.). Telewizja Polska nie podała jeszcze, którą ofertę oceniła wyżej, zaznaczyła natomiast, że na realizację loterii planuje przeznaczyć 4,182 mln zł.

Wysokie koszty

W ub.r. Telewizja Polska zanotowała 50,7 mln zł straty netto, pod kreską była pierwszy raz od 2016 roku. Co prawda jej przychody wzrosły mocniej od wydatków operacyjnych, ale obsługa rekompensaty abonamentowej przyniosła aż 184 mln zł kosztów.

Przychody TVP zwiększyły się w ub.r. o 9,5 proc. do 3,56 mld zł, z czego wpływy sprzedażowe netto - z 3,15 do 3,14 mld zł. Natomiast koszty wytworzenia produktów na własne potrzeby poszły w górę z 88,2 do 166,3 mln zł, a wynik ze zmiany stanu produktów poszedł w dół z 19 mln zł zysku do 17,9 mln zł straty.

Łączna liczba pracowników nadawcy w ub.r. zmniejszyła się z 2 913 do 2 893, a liczba etatów - z 2888,95 do 2 876,08. Zatrudnienie w spółce było o ponad 100 pracowników i etatów niższe niż planowane przed rokiem.

W TVP zatrudniono w ub.r. 274 nowych pracowników. Równocześnie ze spółką rozstało się 289 osób: 90 przeszło na emeryturę,, dwie na renty 61 odeszło za porozumieniem stron, 54 złożyły wypowiedzenia, dwóm wypowiedzenia złożyła firma, 80 pożegnało się z innych przyczyn (m.in. wygaśnięcia umowy, np. zawartej na czas określony lub próby, czy śmierci).

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas