Reklama2016-05-30
1

Telewizja Polska ogłosiła licytację reklam przy wybranych transmisjach Euro 2016

2 czerwca Biuro Reklamy Telewizji Polskiej przeprowadzi licytację dopłat za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016. Cena wywoławcza wynosi 1000 zł netto.

Licytowane będą dopłaty za pozycje w blokach reklamowych przy transmisjach czterech meczów Euro 2016: Polski z Irlandią Północną 12 czerwca, Polski z Niemcami 16 czerwca, Ukrainy z Polską 21 czerwca i przy meczu finałowym 10 lipca (pozycje: 99 oraz 2/98).

Licytacje dotyczą tylko tych miejsc w blokach, których wcześniej nie wykupili oficjalni sponsorzy Euro 2016.

Wywoławcza wysokość dopłaty za każdą ze wskazanych pozycji wynosi 1000 zł netto. Licytacja będzie prowadzona na stronie brtvp.pl.

Zobacz tabelę

Najdroższy spot reklamowy przy transmisji w TVP1 meczów Euro 2016 z udziałem polskiej reprezentacji kosztuje według cennika 141 tys. zł netto. Jeśli Polacy wejdą do finału, cena wzrośnie do 198 tys. zł netto.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas