Reklama2020-05-17
5

Telewizja Polska ruszyła z przetargiem mediowym

Telewizja Polska rozpoczęła przetarg na usługi planowania i zakupu mediów na potrzeby realizowanych przez nią kampanii - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Value Media (Group One).

Przetarg trwa do 17 czerwca br. Z wybraną agencją mediową TVP będzie pracować przez rok. Zwycięzca przetargu rozpocznie współpracę z nadawcą publicznym od 1 października br. Nie udało nam się ustalić, jaka będzie wielkość budżetu.

Obecnie obsługą mediową TVP zajmuje się dom mediowy Value Media, należący do Group One, który został ponownie wybrany przez nadawcę do współpracy w trwającym ok. 3 miesiące przetargu. Umowę wówczas zawarto na rok, do końca września br., a podpisany kontrakt dotyczył budżetu w wysokości 12,3 mln zł.

Na początku kwietnia Telewizja Polska podpisała z Value Media nową umowę, obowiązującą też do końca września br. Ten kontrakt opiewa na kwotę 5 mln zł netto (6,15 mln zł brutto).

W ub.r. Telewizja Polska osiągnęła wzrost przychodów o 16,7 proc. do 2,56 mld zł oraz 89 mln zł zysku netto. Na koniec roku nadawca miał 2 790 etatowych pracowników zarabiających średnio 9 572 zł. Wynagrodzenie zarządu wyniosło 2,18 mln zł, prawie trzy razy więcej niż rok wcześniej - na nagrody dla pracowników zostanie przeznaczone 18 mln zł.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas