Telewizja2014-11-27
3

Telewizja Polska szuka dostawcy danych o oglądalności na pięć lat

Telewizja Polska ogłosiła wczoraj przetarg na dostarczanie danych telemetrycznych w latach 2015-2019. Nielsen Audience Measurement nie zdecydował się jeszcze na udział w tym postępowaniu.

Od dwóch lat TVP korzysta z danych telemetrycznych dostarczanych przez Nielsen Audience Measurement. Umowa ta jednak wygasa w lutym 2015 roku. O planach rozpisania przetargu na dostawcę danych dotyczących oglądalności informowaliśmy 15 października br. (przeczytaj więcej).

Nielsen Audience Measurement nie zdecydował się jeszcze na udział w przetargu. Jak przekazano nam w instytucie, obecnie analizowane są jego warunki.

Telewizja Polska oczekuje od wybranego instytut m.in. tego, że dostosuje pomiar do aktualnych wymagań związanych z technologią cyfrową, i wdroży w ciągu roku od rozpoczęcia współpracy z TVP miarodajny pomiar oglądania treści telewizyjnych w internecie w panelu gospodarstw domowych. Pomiar oglądalności ma obejmować co najmniej 157 stacji (dane minuta po minucie), w tym wszystkich kanałów publicznego nadawcy, łącznie ze wszystkimi programami TVP Regionalna.

Wybrany w przetargu instytut będzie dostarczać dla TVP dane telemetryczne przez cztery lata, począwszy od marca przyszłego roku. Przetarg potrwa do 7 stycznia 2015 roku, a warunkiem udziału w nim jest wpłata 100 tys. zł wadium.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/polsat-liderem-w-pazdzierniku-mecz-polska-szkocja-lepszy-od-m-jak-milosc ##

Autor:Beata Goczał

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas