Reklama2016-06-21
3

Telewizja Polska szykuje się do przetargu na dom mediowy

Biuro marketingu Telewizji Polskiej planuje przetarg na planowanie i zakup mediów do kampanii, które będzie prowadzić. Właśnie ogłosiło dialog techniczny, który poprzedza przetarg.

Jak podaje biuro marketingu TVP celem dialogu jest uzyskanie wiedzy na temat różnych sposobów realizacji planowania i zakupu mediów na potrzeby kampanii reklamowych TVP.

Zainteresowane współpracą z Telewizją Polską w zakresie obsługi mediowej domy mediowe mogą składać wnioski o dopuszczenie do udziału w dialogu do 4 lipca br. Z każdą z firmą TVP spotka się oddzielnie.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów dla TVP zajmują się dom mediowy Maxus, który wygrały przetarg w lutym 2015 roku. Umowa została zawarta na 15 miesięcy, przy czym zaczęła obowiązywać z opóźnieniem, od 1 kwietnia ub.r., bo rozstrzygnięcie przetargu oprotestowano.

Wartość budżetu, którego obsługą zajmowały się domy mediowe, wyniosła 12,45 mln zł netto - z czego kwota 5,72 mln zł to środki rozliczane w barterze, 5,6 mln zł - w gotówce, a pozostałe 1,13 mln zł to wynagrodzenie agencji.

Autor:bg

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas