Reklama2013-12-10
1

Telewizja Puls w ofercie TVN Media przez kolejny rok

Dariusz Dąbski, prezes TV PulsDariusz Dąbski, prezes TV Puls

Telewizja Puls przedłużyła na 2014 rok umowę dotyczącą sprzedaży czasu reklamowego przez TVN Media. Należące do spółki naziemne stacje TV Puls i Puls pozostaną w ofercie Premium TV.

- TV Puls w 2011 roku jako pierwsza dołączyła do oferty Premium TV i tą owocną dla obu organizacji współpracę chcemy kontynuować - mówi Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

TVN Media sprzedaje czas reklamowy TV Puls od 2011 roku, a stacji Puls 2 od początku jej istnienia, czyli od lipca 2012 roku. Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że kanały TV Puls i Puls2 w okresie styczeń - listopad 2013 roku osiągnęły 4,33 proc. udziału w rynku w grupie komercyjnej.

Spółka TVN Media poza kanałami Grupy TVN sprzedaje reklamy też w stacjach takich nadawców jak 4fun Media, Canal+ Cyfrowy, Viacom International Media Networks i The Walt Disney Company. Od przyszłego roku do oferty Premium TV dołączą też stacje SPT Networks CE (więcej na ten temat), FOX International Channels Poland (dowiedz się więcej) oraz Discovery Networks (poznaj szczegóły).

 

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas