Reklama2014-11-27
0

„Ten smak codziennie się sprawdza” - ZM Kania reklamują wędliny Maestro (wideo)

Zakłady Mięsne Henryk Kania poszerzyły swoją linię wędlin Maestro. Wspiera to kampania reklamowa autorstwa agencji Grandes Kochonos i Easy Media.

Do tej pory na rynku pod nazwą Maestro dostępne były Kabanoski w siedmiu wersjach smakowych. W listopadzie linię rozszerzono o kolejne trzy kategorie produktowe: Kabanosy Extra suche w dwóch wersjach smakowych, Szynkę wędzoną oraz Kiełbasę krakowską.

Równocześnie zaprojektowano nowe, wygodne i funkcjonalne opakowania podkreślające pozycjonowanie linii jako premium. Dominującym kolorem stał się złoty i szlachetny granat, a dzięki zastosowaniu przeźroczystej folii, konsument doskonale widzi co kupuje.

Kampania pod hasłem „Ten smak codziennie się sprawdza” obejmuje emisję spotu reklamowego w stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych (m.in. informacyjnych) i plansz sponsorskich w Polsacie, a także materiały i działania w sklepach (degustacje, ulotki, wobblery i standy). Akcja potrwa do końca br.

Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Easy Media.

Autor:bg

Więcej informacji:Henryk Kania, wędliny

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas