Reklama2019-03-05
1

Tenczynek wprowadza malinowe piwo serii „Za ostatni grosz”

W tym tygodniu do sklepów sieci Biedronka (Jeronimo Martins Polska) trafi malinowe piwo z serii „Za Ostatni Grosz” produkowane przez Browar Tenczynek.

Marka „muzycznego” (jak to określa producent) piwa „Za Ostatni Grosz” pojawiła się na rynku po raz pierwszy w grudniu ub.r. Nazwa marki nawiązuje do okładki płyty „Za Ostatni Grosz” Budki Suflera i jest efektem współpracy browaru z firmą MojaMuza, a jego pomysłodawcą jest Romuald Lipko, założyciel zespołu.

- Kolejny smak w linii Za Ostatni Grosz to piwo malinowe. Jest bardzo orzeźwiające, więc jeśli pogoda w marcu nie będzie nas rozpieszczać, pomoże ono przywołać najlepsze letnie wspomnienia. Jeśli będzie - smakiem idealnie wpasuje się w wiosenno-letni klimat - powiedział Przemysław Bobrowicz, dyrektor marketingu Browaru Tenczynek.

Zbigniew Borowy, prezes browaru zapowiada zarazem poszerzenie oferty marki o kolejne warianty smakowe. - To jeszcze nie jest ostatnie słowo w temacie piwa Za Ostatni Grosz. Mamy sygnały z rynku, że piwo bardzo dobrze się przyjęło i konsumenci oczekują kolejnych wariacji smakowych - powiedział.

Hasłem reklamowym marki na ten rok będzie „Ten Czas. Tenczynek".

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas