Reklama2010-06-01
0

Tequila\Polska będzie latem reklamować Poznań

Agencja Tequila\Polska wygrała przetarg na przygotowanie i realizację wizerunkowej kampanii reklamowej Poznania. Akcja pod hasłem „Inspired by Poznan” potrwa od 7 czerwca do 22 sierpnia.

W przetargu na przygotowanie, organizację i realizację letniej kampanii reklamowej Poznania agencja Tequila\Polska okazała się lepsza od Konczal-Szwarc i BTL Point Group W ramach obsługi tej akcji – zaplanowanej na całą Polskę – firma, a także prowadząca działania public relations agencja Q&A Consulting, szczególny nacisk położą na relacje z mediami. Ogółem Tequila\Polska odpowiada m.in. za przygotowanie komunikacji wizualnej kampanii i wszelkich materiałów promocyjnych, zakup mediów (we współpracy z domem mediowym OMD) oraz organizację akcji niestandardowych.

Celem kampanii pod hasłem jest „Inspired by Poznan” jest budowa wizerunku tego miasta jako nowoczesnej metropolii z unikatową ofertą kulturalną. Ponadto akcja ma wesprzeć kandydaturę Poznania w staraniach o tytuł Europejskiej Stolicy Kultury 2016. Działania – zaplanowana od 7 czerwca do 22 sierpnia – obejmą prasę, internet (ze szczególnym uwzględnieniem social mediów) outdoor oraz akcje ambientowe.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas