Reklama2019-03-27
0

The Digitals realizuje kampanię globalnej platformy e-commerce OEX24

Trwa digitalowa kampania platformy OEX24, przybliżająca specyfikę różnych światowych rynków e-commerce. Realizują ją The Digitals (Grupa S/F) oraz LVL UP Media.

Kampania obejmuje między innymi komunikację w social mediach (FB, LinkedIn oraz Twitter), gdzie trafiają materiały przybliżające specyfikę różnych światowych rynków ecommerce oraz informacje na temat usług świadczonych przez OEX24. Komunikację uzupełniają reklamy w prasie biznesowej i mediach piszących o e-commerce.

Agencja The Digitals (Grupa S/F) odpowiada za stworzenie i realizację kompleksowej linii kreatywnej kampanii. Część mediowa, realizowana przez LVL UP Media.

Autor:jd

Więcej informacji:OEX24, e-commerce, The Digitals

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas