PR2024-02-07
0

The Icon Agency dla domu Hermès

Agencja The Icon Agency rozszerzyła swoją współpracę z domem Hermès.

Począwszy od tego roku, agencja ogłasza przejęcie całej komunikacji Hermès Perfumes. W ramach działań odpowiedzialna będzie za prowadzenie biura prasowego oraz relacje z talentami. Do zespołu zajmującego się klientem dołącza Hanna Marzec, influencer marketing manager, odpowiedzialna za relacje z talentami.

Na czele zespołu pozostaje Daria Graczykowska, head of PR & communication w agencji. Od 2019 roku agencja reprezentuje francuski dom mody w zakresie usług PR, relacji z talentami, a także zarządzania showroomem. Od 2021 roku Icon Agency jest również odpowiedzialna za komunikację Hermès Beauty. 

Autor:jd

Więcej informacji:Hermès Perfumes, The Icon Agency

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas