Prasa2017-02-03
1

„The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu

Koncern New York Times Co. opublikował raport finansowy dotyczący 2016 roku. Firma zakończyła rok na minusie. Przychody spadły rok do roku o 2 procent do poziomu 1,6 mld dolarów, a zysk operacyjny do 102 milionów dolarów.

W komunikacie New York Times Co. podaje, że przychody reklamowe koncernu w skali całego ub.r. zmalały o 9 proc. 16-procentowy spadek przychodów z reklam dotknął drukowaną wersję gazety. Inaczej było po stronie segmentu cyfrowego, w którym zanotowano roczny wzrost na poziomie 6 proc. do kwoty 209 mln dol.

Obecnie liczba użytkowników płacących za treści „NYT” w formacie cyfrowym i drukowanym wynosi ponad 3 mln. W ciągu ostatnich 3 miesięcy ub.r. przybyło 276 tys. cyfrowych subskrybentów.

W sumie rok do roku przychody New York Times Co. spadły o 2 proc. osiągając kwotę 1,6 mld dol. Z kolei zysk operacyjny wydawcy zamknął się kwotą 102 mln dol. w porównaniu z 137 mln na koniec roku 2015.

Autor:ps

Więcej informacji:New York Times

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas