Szanowny Użytkowniku,
Na naszych stronach używamy technologii, takich jak pliki cookie, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu.Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego serwisu wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na zasadach określonych w polityce prywatności.Wyrażenie zgody jest dobrowolne a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć.Można to zrobić poprzez zmianę ustawień przeglądarki lub opuszczenie serwisu (więcej).
„The New York Times” ze spadkami wpływów reklamowych i wzrostem przychodów z internetu
KOMENTOWANEGO ARTYKUŁU
KOMENTARZE (1)
WASZE KOMENTARZE
Normalnie jakbym o Wyborczej czytał.
Wygląda jakby stare wydawnictwa nie mogły się odnaleźć w świecie Internetu.
Ale Facebook w roli dostawcy wiadomości to ponura wizja przyszłości.