Kultura2021-05-13
7

„The Voice of Poland”, „The Voice Senior” i „The Voice Kids” w sezonie 2021/2022 w TVP2, trwają castingi (wideo)

Do 23 maja trwają internetowe castingi do kolejnych edycji programów „The Voice”. Dwunasty sezon „The Voice of Poland” najprawdopodobniej zostanie pokazany jesienią br. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 3”, a na początku przyszłego roku będzie można oglądać „The Voice Kids 5” - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

Tak jak rok temu, do programów można zgłaszać się wyłącznie internetowo.

Aby wziąć udział w castingu, należy wejść na stronę voicecasting.pl, wybrać program, w którym chce się wziąć udział i wysłać zgłoszenie - krótką ankietę dostępną na stronie oraz materiał wideo z nagranymi utworami. Po zakończeniu castingów, osoby, które zakwalifikują się do programu, zostaną poinformowane o tym drogą mailową lub telefoniczną.

Do programu „The Voice of Poland” mogą zgłaszać się muzykalne osoby, które ukończyły 16. rok życia. „The Voice Senior” to program dla seniorów po 60. roku życia. Do „The Voice Kids” mogą się zgłaszać uzdolnione muzycznie dzieci w wieku 8-14 lat. W przypadku „The Voice” dla najmłodszych zgłoszenie muszą wypełnić rodzice bądź opiekunowie prawni dziecka.

Emisja programów „The Voice” w sezonie 2021/2022

Portal Wirtualnemedia.pl nieoficjalnie dowiedział się, że dwunasty sezon „The Voice of Poland” TVP2 najprawdopodobniej pokaże jesienią przyszłego roku. Tuż po zakończeniu tego programu widzowie stacji zobaczą „The Voice Senior 4” (końcówka 2021 roku lub przełom 2021 i 2022 roku), a następnie będzie można oglądać „The Voice Kids 4” (początek 2022 roku).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

„The Voice of Poland” na antenie TVP2 odbyła się w 2011 roku. Program jest adaptacją międzynarodowego formatu „The Voice” stworzonego przez Johna de Mola, który zadebiutował w Holandii w 2010 roku. Jego formuła polega na poszukiwaniu najlepiej śpiewającego wokalisty.

W portfolio Dwójki znajdują się również mutacje formatu, w którym występują dzieci i seniorzy - „The Voice Kids”, który można oglądać od 2018 roku oraz „The Voice Senior”, którego pierwsza edycja została pokazana pod koniec 2019 roku.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/the-voice-of-poland-jury-rafal-brzozowski-odchodzi-michal-szpak ##

Ostatnią - jedenastą - edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o godz. 20.05, w okresie od 12 września do 5 grudnia ub.r. Średnia widownia muzycznego widowiska wyniosła 1,90 mln osób.

Od 2 stycznia do 9 lutego br. w tym samym paśmie Dwójka pokazywała drugą edycję „The Voice Senior”, którą oglądało 2,43 mln widzów. Z kolei pokazywana od 27 lutego do 17 kwietnia (w piątkowym i sobotnim prime-time) czwarta edycja „The Voice Kids” gromadziła 2,01 mln osób.

Wszystkie trzy projekty „The Voice” na zlecenie Telewizji Polskiej w naszym kraju produkuje firma Rochstar.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/dance-dance-dance-3-opinie-kto-wystepuje-wyniki-ogladalnosci-jury ##

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Autor:MK

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas