Reklama2016-04-19
10

Tiger Energy Drink z młodzieżową fantazją reklamowany jako „przeTiger” (wideo)

Ruszyła nowa kampania promująca napój energetyczny Tiger Energy Drink (produkowanego przez Maspex Wadowice). Akcję, skierowaną głównie do młodzieży i oprócz reklam obejmującą m.in. konkurs „Rusz jajami”, przygotowały firmy Brasil i Mindshare Polska.

Bohaterami nowego spotu Tigera są młodzi ludzie, którzy żyją z fantazją i robią zwariowane rzeczy, takie jak jazda na nartach na dachu samochodu, wyścigi wózkami sklepowymi czy skoki do wody z koparki. Noszą maski z ryczącym tygrysem będącym symbolem promowanego napoju. - To nie jest napój dla grzecznych dzieci, tylko paliwo dla kozaków, których fantazja nie zna limitów, chcą się bawić i rozumieją czym jest „Prze”. To do nich kierujemy nasz spot - opisuje Kamil Gębski, senior brand manager marki Tiger Energy Drink.

W ostatnich latach animowane spoty Tigera pokazywały różne zwierzęta, którym tygrys pomagał w odzyskaniu energii i koncentracji. Były to m.in. jeż na imprezie i kobyła w pracy. Tamte reklamy przygotowała agencja Young & Rubicam Brands.

>>> Oglądaj najciekawsze spoty reklamowe na tv.wirtualnemedia.pl

W ramach nowej kampanii zaczął się konkurs „Rusz jajami”, w ramach którego na stronie Przetiger.pl ogłoszone będą odważne zadania, których wykonanie należy udokumentować za pomocą nagrania wideo. W każdym tygodniu wybierani będą zwycięzcy.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję i internet (spot w wersji 60-, 30- i 15-sekundowej).

Kreacją kampanii zajęła się agencja Brasil, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Brasil.

Autor:tw

Więcej informacji:Tiger, napój energetyczny, Maspex

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas