Reklama2022-07-19
1

Tigers otwiera oddział w Krakowie, szefową Marta Prochot-Matejuk

Agencja digitalowa Tigers uruchomiła swój pierwszy oddział terenowy w Krakowie. Za rozwój krakowskiego zespołu odpowiada Marta Prochot-Matejuk.

Marta Prochot-Matejuk działa w branży marketingowej od 8 lat. Ostanie blisko 5 lat zarządzała agencją marketingową Dreamlike. Przygodę w marketingu rozpoczynała, pracując po stronie klienta.

- Marta świetnie zna krakowski rynek, ma bogate managerskie doświadczenie i dobrze rozumie zawiłości biznesu agencyjnego. Natomiast podejmując decyzję o tej współpracy, dużo ważniejsze było dla nas zrozumienie na poziomie postaw i wartości, które są najistotniejszym spoiwem kultury organizacyjnej Tigers - mówi Karolina Kawska, CEO Tigers.

Marta Prochot-Matejuk customer success manager w Tigers

Marta Prochot-Matejuk objęła w Tigers stanowisko customer success managera i aktualnie koncentruje się na budowaniu zespołu. Aktualnie współtworzą go Magdalena Gil – performance specialist oraz Martyna Olszyńska – social media specialist. Kolejni specjaliści zasilą szeregi krakowskiego Tigers już w sierpniu. Zadaniem krakowskiego teamu, oprócz obsługi powierzonych projektów, jest również zebranie doświadczeń, wniosków z procesu onboardingu.

- Moją ambicją jest dynamiczny rozwój krakowskiego teamu Tigers. Przez 5 lat zarządzałam agencją marketingową w Krakowie. Zebrałam przez ten czas cenne doświadczenia i utwierdziłam się w przekonaniu, że w tym mieście jest wiele utalentowanych osób, w których drzemie ogromny potencjał. Od początku lipca zaczęłam pracę z dwiema specjalistkami, natomiast już teraz wiem, że w ciągu kilku tygodni dołączą do nas kolejne 4 osoby, a proces rekrutacji wciąż trwa — mówi Marta Prochot-Matejuk, customer success manager w Tigers.

Biuro Tigers w Krakowie zlokalizowane jest w centrum – przy ulicy Pawiej 9.

- Uruchomienie pierwszego oddziału terenowego Tigers w Krakowie jest bardzo ważnym krokiem w rozwoju agencji i ważnym elementem strategii dalszego skalowania naszych działań. Oczywiście jest to otwarcie na nowy rynek talentów i szansa na wzmocnienie zespołu, który codziennie pracuje na sukcesy naszych klientów - ocenia Karolina Kawska, CEO Tigers.

W portfolio klientów Tigers są m.in. takie marki jak Runmageddon, Oriflame, Milwaukee, mLeasing, Dyson, BeActive czy Motorola.

Autor:jd

Więcej informacji:Marta Prochot-Matejuk, Tigers

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas