Internet2023-10-01
0

TikTok oferuje marketerom nowe narzędzie AI „Kreatywnego asystenta”

TikTok uruchomił wirtualnego asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który ma pomóc markom i twórcom w poruszaniu się po „twórczej podróży” na tej platformie. 

- Pracowaliśmy nad modelem, który umożliwia rozmowę i współpracę podczas tworzenia dla TikTok – wyjaśniła firma w poście na blogu. - Wykorzystuje informacje z bogatej wiedzy kreatywnej związanej z TikTokiem, dostarczając najtrafniejsze odpowiedzi podczas tworzenia reklam lub filmów dla TikTok.

Gdy marketerzy uzyskają dostęp do „Kreatywnego Asystenta” w Centrum kreatywnym TikTok za pośrednictwem konta firmowego, znajdą przykłady najlepszych kampanii reklamowych i najlepszych praktyk w ich konkretnym zakresie. Będą mogli także zwrócić się o pomoc do asystenta przy pisaniu skryptów reklamowych.

Aby uzyskać pomoc, marketerzy mogą skopiować i wkleić do Creative Assistant serię podpowiedzi podanych w ogłoszeniu TikTok, np. „Nie mam doświadczenia w tworzeniu filmów w TikTok. Jakie najlepsze praktyki muszę poznać przed rozpoczęciem?” lub „Znajdź pomysły TikTok dotyczące mojej marki [imię], promującej [temat]”.

##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/tiktok-tresci-generowane-przez-sztuczna-inteligencja ##

TikTok informuje, że użytkownik na każdym etapie ma pełną kontrolę nad tworzonym materiałem, może go edytować, odrzucać proponowane zmiany, przerabiać materiały itp. - Te podpowiedzi są jedynie sugestiami i możesz je zmienić i powiedzieć Kreatywnemu Asystentowi, w czym potrzebujesz pomocy - informuje TikTok. 

Creative Assistant usprawnia te same opcje, które były już dostępne dla marketerów w Creative Center TikTok. Generator skryptów reklamowych został pierwotnie uruchomiony w czerwcu.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas