Konkurs Timecode Akcja Animacja 2020 wygrał Michał Leonczuk, który przygotował animację dla marki IKEA.
Podczas finału tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja, transmitowanego na Facebooku, jury przyznało Grand Prix, a marki partnerskie sześć wyróżnień.
Edycja 2020 odbyła się pod hasłem"Animacja dla planety" Wszystkie zadania konkursowe miały wspólny temat przewodni - ekologię. Do konkursu zgłosiło się 189 twórców z całej Polski.
- Poziom tegorocznych prac, w naszej ocenie był naprawdę wysoki. Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea. Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production, organizator konkursu.
Fixly - Adam Łabuś
IKEA - Natalia Biegaj
Natalia Biegaj - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Credit Agricole - Barbara Szczepanek i Klaudia Kuśnierz
Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Nexera - Kamila Szkolnik-Gołdyn
Kamila Szkolnik-Gołdyn - Finalistka from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
MagneB6 - Grzegorz Samson
Grzegorz Samson - Wyróżnienie from Timecode Akcja Animacja on Vimeo.
Timecode Akcja Animacja 2020 - zasady, jury
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge2Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.
Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - Visual & Graphic Designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - Executive Creative Director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - Head Of Visual Design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik Rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - Creative Director / Experience Director MELT