Prasa2011-10-11
0

„Tina” na plusie. Tracą „Pani Domu” i „Przyjaciółka”

W lipcu br. w segmencie dwutygodników poradnikowych tylko „Tina” zanotowała wzrost sprzedaży. Pogorszyły się natomiast wyniki „Pani Domu” i „Przyjaciółki”.

„Przyjaciółka” (Edipresse Polska) pozostała liderem rankingu, osiągając jednak w lipcu br. średnią sprzedaż ogółem niższą o 13,69 proc. niż rok wcześniej. Wynik tego tytułu to 528 790 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce w dalszym ciągu zajmuje „Tina” (Wydawnictwo Bauer),której sprzedaż wyniosła 471 922 egz. Tytuł ten jako jedyny zanotował wzrost - o 3,88 proc.

Ranking zamyka „Pani Domu” (Edipresse Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 24,06 proc. i wyniosła 319 554 egz. Magazyn ten w lipcu br. zdrożał o 10 groszy do 0,99 zł.

Zobacz tabelę


W porównaniu z czerwcem br. wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrost. Najwięcej zyskała „Tina” (15,33 proc.), zaś najmniej „Pani Domu” (8,17 proc.).

Zobacz tabelę


 

Autor:tp

Więcej informacji:Tina, Pani Domu, Przyjaciółka, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas