Prasa 2011-05-11
2

“Tina” zyskała najwięcej, straciła “Pani Domu”

W lutym 2011 roku wzrosty sprzedaży w segmencie dwutygodników poradnikowych zanotowały “Przyjaciółka” oraz “Tina”. Spadek sprzedaży dotknął natomiast “Pani Domu”.

Liderem segmentu pozostaje “Przyjaciółka” (Edipresse Polska). Jej średnia sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 508 776 egz. i była o 0,09 proc. wyższa niż rok wcześniej – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazła się konkurencyjna “Tina” (Wydawnictwo Bauer) zanotowała z kolei wynik na poziomie 500 921 egz. po wzroście o 3,4 proc., największym w zestawieniu.

Natomiast średnia sprzedaż ogółem “Pani Domu” (Edipresse Polska) w drugim miesiącu br. wyniosła 381 951 egz. i była o 14,1 proc. niższa niż w lutym 2010 roku, gdy tytuł ten był tygodnikiem. To jedyny spadek w rankingu.

Zobacz tabelę


Porównując dane lutowe do danych ze stycznia widać, że wzrosty sprzedaży ogółem zanotowały “Przyjaciółka” i “Pani Domu”, a spadła sprzedaż “Tiny”. 

Zobacz tabelę


 

Autor: pp

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas