Telewizja2011-04-15
3

TLC do góry o 260 proc., BBC Lifestyle traci

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych była trzeci miesiąc z rzędu stacja TLC, notując bardzo duży wzrost udziału. Udało jej się wyprzedzić TVN Style i TVN Turbo. Najwięcej stracił z kolei kanał BBC Lifestyle.

TLC zanotował w marcu br. 0,38 proc. udziału. Było to o 257,5 proc. więcej niż rok wcześniej, gdy stacja ta nazywała się Discovery Travel & Living. Kanał ten pochwalić się może największym wzrostem w rankingu, który pozwolił mu awansować z pozycji siódmej na pierwszą. Na drugim miejscu utrzymała się kierowana do mężczyzn stacja TVN Turbo, której udział wyniósł 0,37 proc. po wzroście o 0,6 proc. Na trzecią pozycję z pierwszej spadł z kolei kobiecy kanał TVN Style. Jego udział zmalał o 12,8 proc. do 0,35 proc.

Wzrost o 54,4 proc. odnotował plasujący się na czwartym miejscu Polsat Cafe, który miał 0,19 proc. udziału. Najwięcej stracił natomiast zajmujący ósmą lokatę (rok wcześniej szóstą) kanał BBC Lifestyle, który w lutym br. zniknął z Cyfrowego Polsatu, a został włączony do mającej znacznie mniej abonentów platformy N. Stacja ta zanotowała spadek udziału o 71 proc. do 0,03 proc.

Zobacz tabelę


W grupie wiekowej 16-49 liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w marcu br. pozostał kanał TVN Turbo. W zeszłym miesiącu miał 0,60 proc. udziału i zanotował spadek o 3,5 proc. Na drugie miejsce awansowała stacja TLC, po wzroście o 293,2 proc. Jej udział wyniósł 0,52 proc. Na podium znalazła się też telewizja TVN Style – jej udział spadł o 8,8 proc. do 0,48 proc. Największy spadek - tak jak w grupie 4+ - zanotował kanał BBC Lifestyle. Wynik tej telewizji zmalał o 72,9 proc. do 0,04 proc. 

Zobacz tabelę


Najpopularniejszym programem na antenie TLC w marcu br. był jeden z odcinków cyklu “Wstydliwe choroby”, który obejrzało ponad 160 tys. widzów.

Zobacz tabelę

 


 Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dzięki uprzejmości At Media.

Autor:pp

Więcej informacji:TLC, BBC Lifestyle, kanał lifestylowy

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas